F.A.Q. om våra tjänster

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna från våra kunder. Klicka bara på den fråga som intresserar dig.

Våra experter svarar på dina frågor

Du kan kontrollera din behörighet på 2 minuter genom att skicka in dina grundläggande uppgifter. Vem kan ansöka?

*Alla anställda personer över 20 år.
*Löntagare som får en månadsinkomst eller är anställda med lön.
*Har ett identitetsbevis
*Har ett adressbevis
*Har ett bankkontonummer (RIB).

Lånebeloppet kommer att betalas in på ditt bankkonto inom 48 timmar efter att din låneansökan har lämnats in fullständigt och framgångsrikt. Om du blir försenad kan du kontakta oss via e-post

Lånebeloppet överförs direkt till det bankkonto som du angav i din låneansökan.

Inga extra kostnader tas ut under processen för att få detta personliga lån.

För att kunna ta ett konsumtionslån måste du vara över 18 år, bosatt i Frankrike, ha en regelbunden månadsinkomst och vara registrerad hos Banque de France.

De övriga villkoren för att få tillgång till krediter bygger på olika kriterier som beaktas vid prövningen av ansökan: återbetalningsförmåga, familjesituation, anställningstid osv.

Varje kreditansökan kontrolleras i FICP-filen (Banque de Frances nationella fil om betalningsincidenter).

För att din ansökan ska kunna behandlas så snabbt som möjligt och för att du ska kunna överföras så snart som möjligt om du uppfyller kriterierna, måste din ansökan vara fullständig och läsbar.

Fyll i, datera och underteckna alla sidor som är markerade ”för underskrift” och se till att samma datum och din underskrift finns på alla sidor. Markera och fyll i ansökningsblanketten och spara de sidor som är markerade med ”att behålla” hemma. Ta inte bort dokumenten eftersom de inte längre är giltiga! När du har daterat och undertecknat kreditakten och fyllt i ansökningsformuläret bifogar du autogiromedgivandet och kopior av alla nödvändiga dokument. Dessa uppgifter är nödvändiga för att din ansökan ska kunna behandlas.

Kontrollera att din ansökan är fullständig och skicka den per post. Om du senare inser att du har gjort ett misstag när du fyllde i ansökningsblanketten, kontakta dina rådgivare. De gör de nödvändiga ändringarna och skickar en ny ansökningsblankett till dig.

DIN ICKE-BINDANDE SIMULERING

Upptäck med 3 klick vårt bästa erbjudande för ditt projekt!